Blue Flower

 SALA GRUPY IV

 

Najważniejszym miejscem dla przedszkolaka jest sala, w której spędza on większą część czasu. 
Nasza sala znajduje się na piętrze, od strony południowo- zachodniej na wprost schodów. Jest duża, 
jasna, przestronna i słoneczna. Wszystkie elementy wyposażenia sali są dostosowane do wieku 
i potrzeb dzieci , zapewniają im niezbędne warunki do nauki, jak i zabawy. Sala wyposażona jest 
w kąciki zabaw, zabawki i środki dydaktyczne, stymulujące bezpieczny i wszechstronny rozwój dzieci.

 





 

Wszystkie dzieci z grupy chętnie korzystają ze swojej dużej, nowo wyremontowanej łazienki, która 
dopasowana jest do ich potrzeb.  Jest jasna,  przestronna, wesoła i kolorowa, a przede wszystkim 
schludna i czysta.  Każdy przedszkolak ma tutaj swój znaczek, przy którym wisi ręcznik. 
Szczoteczki i pasty umieszczone są w podpisanych kubeczkach. Wszystkie urządzenia sanitarne 
są dostosowane do wzrostu dzieci, aby ułatwić korzystanie z nich.





 

 

Nazwisko
i imię  nauczycielki

 

GODZINY PRACY GRUPY IV

 

Poniedziałek.

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek


I zmiana
 
 Pieja Marta


7.30 – 11.30

 
7.30 – 10.15

 
 7.30 – 10.45


7.30 – 15.00


7.30 – 15.00


 
KATECHEZA
 Patro Teresa 


-----------


10.15 – 10.30


10.45 – 11.00


-----------


-----------

 

Wych. z gr. III
system zmianowy

 


-----------


10.30 – 11.30


11.00 – 15.00


-----------


-----------

 

Wych. z gr. I
system zmianowy

 


11.30 –15.00


 11.30 – 15.00


-----------


-----------


-----------

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE IV

 

 

 

Godzina rozpoczęcia czynności             
                            
Rodzaj czynności
 8.00 - 8.10

Schodzenie się dzieci; zabawy zgodne z zainteresowaniem dzieci w kącikach tematycznych; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco- kompensacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne; prace porządkowe; zabawy i ćwiczenia logopedyczne; zabawy ruchowe ze śpiewem; zabawy integracyjne, ćwiczenia poranne 

8.10- 8.15

Przygotowanie do śniadania ( rozwijanie sprawności koordynacyjnej; uwagi; współpracy; porządkowania oraz nawyków higienicznych) 

 

8.15- 8.45

Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku 

 

8.45-9.45

Zajęcia wychowawczo- kształcące, realizowane  w oparciu o podstawę programową  

 

9.45- 10.45

Pobyt na świeżym powietrzu; spacery i  zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym w miarę sprzyjającej pogody lub zabawy dowolne w sali przedszkolnej; dydaktyczne; tematyczne; ruchowe 

 

10.455 - 11.00

Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne samoobsługowe 

 

11.00- 11.30

Obiad (ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się) 

 

12.30- 12.45

Odpoczynek po obiedzie, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek czytanych przez N - lkę lub odtwarzanych z płyt CD, ćwiczenia relaksacyjne 

 

12.45- 13.15

Pobyt na świeżym powietrzu; zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym w miarę sprzyjającej pogody lub zabawy integracyjne, gry planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne 

 

13.15- 13.30

Przygotowanie do podwieczorku, czynności samoobsługowe i porządkowe 

 

13.30- 13.45

Podwieczorek 

 

 

13.45- 15.00

Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe ze śpiewem, plastyczno- techniczne, tematyczne, zajęcia o charakterze wychowawczym, prace porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.