Blue Flower

SALA GRUPY II

Najważniejszym miejscem dla przedszkolaka jest sala, w której spędza on większą część czasu. Nasza sala
znajduje się na parterze, ma okna od strony północno – wschodniej. Jest duża, jasna, przestronna i słoneczna.
Wszystkie elementy wyposażenia sali są dostosowane do wieku i potrzeb dzieci, zapewniają im niezbędne warunki
do nauki, a przede wszystkim do zabawy. Sala wyposażona jest w kąciki zabaw, zabawki i środki dydaktyczne,
stymulujące bezpieczny i wszechstronny rozwój dzieci.

  


 

  


  

   

Wszystkie dzieci z grupy chętnie korzystają ze swojej dużej, nowo wyremontowanej łazienki, która dopasowana
jest do ich potrzeb.  Jest jasna,  przestronna, wesoła i kolorowa, a przede wszystkim schludna i czysta. 
Każdy przedszkolak ma tutaj swój znaczek, przy którym wisi ręcznik. Szczoteczki i pasty umieszczone są
w podpisanych kubeczkach. Wszystkie urządzenia sanitarne są dostosowane do wzrostu dzieci,
aby ułatwić korzystanie z nich.



 

 

 

 Nazwisko
i imię  nauczycielki

 

GODZINY PRACY GRUPY II

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

I zmiana
 Ewelina Dobosz


8.00 – 15.30


    10.45 – 15.30

 
8.00 – 10.15


8.00 – 11.00


8.00 – 15.30


- KATECHEZA
 Patro Teresa 


-----------


10.30 – 10.45


11.15 – 11.30


-----------


-----------


Dyr. Śliwa Renata


-----------

 
8.00 – 10.00


11.30 – 15.30


-----------


-----------


Wych. z gr. I
system zmianowy

 


-----------


-----------


10.15 – 11.15


-----------


-----------


Wych. z gr. I
system zmianowy

 


-----------


-----------


-----------


   11.00–12.00


-----------


Wych. z gr. V
system zmianowy

 


-----------


-----------


-----------


   12.00–15.30


-----------

 

Wych. z gr. III
system zmianowy


-----------


    10.00 – 10.30


-----------


----------


-----------

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE II

 

 

 
Godzina rozpoczęcia czynności 
                        Rodzaj czynności
  
8.00- 8.15

Przygotowanie do śniadania ( rozwijanie sprawności koordynacyjnej; uwagi; współpracy; porządkowania oraz nawyków higienicznych) 

 

8.15- 8.45

Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku 

 

8.45-9.30

Zajęcia wychowawczo- kształcące, realizowane  w oparciu o podstawę programową  

 

9.30- 11.15

Pobyt na świeżym powietrzu; spacery i zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym w miarę sprzyjającej pogody lub zabawy dowolne w sali przedszkolnej; dydaktyczne; tematyczne; ruchowe 

 

11.15- 11.30

Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne i samoobsługowe 

 

11.30- 12.00

Obiad (ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się) 

 

12.00- 12.15

Poobiednia relaksacja, słuchanie muzyki, bajek czytanych przez  N- lkę lub z płyty CD, ćwiczenia relaksacyjne 

 

12.15- 13.15

Pobyt na świeżym powietrzu; zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym w miarę sprzyjającej pogody lub zabawy integracyjne, gry planszowe, konstrukcyjne, plastyczno- techniczne 

 

13.15- 13.30

Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne 

 

13.30- 13.45

Podwieczorek 

 

13.45- 15.30

Zabawy integracyjne, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe ze śpiewem, plastyczno- techniczne, tematyczne, zajęcia o charakterze wychowawczym, prace porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.